Sunday, January 3, 2010

Happy Schooling

Assalamu'alaikum,

Alhamdulillah, finally I'm back on my blog page. It's been a loooong time sice i blog abt anything and I have a lot to share though..hehe.

Well, Alhamdulillah, i've had a fantabulous memorable time during pesantren. Masa seminggu berdamping dengan sang guru, Sayyidil Habibana Ustaz Hasan Saifoulridzal tidak akan dapatku lupakan. Setiap deti dan masa telah terpahat dalam hati sanubari. Alhamdulillah, sepanjang seminggu, tidak terlepas satu hari pun air mataku mengalir krn rindu kpd Allah dan Rasulullah saw. Kpd anak-anak pesantren, blaja rajin2, igt pesanan Ustaz dan abang doakan semoga semuanya berjaya fiddunya wal akhirat. Jangan lupa amalkan wirdul lathif, ratibul Haddad dan Dhiya Ullami' yang telah diajar oleh Ustaz. Igt ijazah sanad ustaz akan sarban awak, pegang kuat dengan sunnah itu krn ijazah ini isnadnya sampai dari ustaz dari Habib Umar sampailah kpd Rasulullah saw. These are some memorie that we shared together:










Hmm, oklah, nthg much to say now. To all my mates, yeay, tmr dah start school. 8 weeks more and we're Yr 3 babes.hehe. All the best and we can all do this together yea.

Barakallahufeekum.

Wassalam.

No comments: